Wednesday, May 30, 2012

300512: Menuju puncak

Alhamdulillah, dah hampir 2 bulan berhijrah ke Perlis. Kalau sebelum ni every weekend saya jogging dan weekdays sometimes main badminton dengan housemates, sekarang aktiviti bertukar kepada memanjat bukit. Bukit yang menjadi pilihan saya setiap minggu ialah bukit yang berdiri gagah di sebelah dewan 2020 di Perlis. Kalau eager nak tahu bukit apa, sila google sebab saya pun tak tahu apa nama bukit tu. hihi. Ni 1st time saya buat aktiviti panjat memanjat ni. For me, this activity tougher than jogging. But, once we reach the top of the hill, we can see subhanALLAH the beautiful scenery. Hilang penat lelah cungap. Want to share some 'not dslr photos' with my friends here. =D


 Pengembaraan bermula.. yeeeehaaa...


Okay.. dah mula buat RnR sendiri untuk berehat sebentar sambil cungap-cungap..


Nampak tak cahaya itu.? =D


Finally here we are! Kami tiba di puncak!!!


Susah payah berbayar dengan keindahan ciptaan ALLAH. ALLAH ya Khaliq. 


Time up! Tiba masa untuk turun semula. =D

Ni kira persiapan kahwin juga. Preparation untuk cantik di hari lebaran. =P Musim hujan sudah tiba. Aktiviti ini terpaksa dikurangkan. Bahaya naik time hujan. Licin. Tiba-tiba saya rasa gemoks! Kena carik aktiviti indoor la untuk musim hujan ni..heee.

Assalamua'alaikum

No comments: